自己紹介
Creating competitive-edge software
I am a Siggraph Pioneer and expert on 3D Graphics particularly for mobile devices. I helped create the OpenGL ES and M3G specifications and have developed 3D engines and applications for Java, Android and iOS mobile phones using OpenGL ES. I semi-retired last year but continue to maintain my skills by, e.g, attending Siggraph Asia in Kobe last November.
Languages: C, C++, Java, Javascript, Python, GNU Make, Bash
OSes: Android, GNU/Linux, iOS, OS X, Windows
IDE's: Eclipse, Visual Studio, Xcode
- 稼働時間の目安
- 対応可能です
- 得意なカテゴリ
-
ソフトウェア・業務システム開発Excelマクロ作成・VBA開発データベース設計・構築その他 (システム開発)Windowsアプリケーション開発Macアプリケーション開発システム管理・保守・運用セキュリティ対策テスト・デバッグ・検証・評価データクレンジングハードウェア機構設計・機械設計
- 得意なスキル
-
Adobe Dreamweaver CS4 10年以上C 10年以上C++ 10年以上CSS 2.0 10年以上Excel 10年以上Fireworks 10年以上GNU Make 10年以上GYP 2年HTML 10年以上Java 10年以上JavaScript 6年Linux 10年以上Mac 4年OpenGL {,ES} 10年以上Perl 10年以上PowerPoint 10年以上Python 3年Shell 10年以上Unix 10年以上Visual Studio 10年以上Windows 10年以上Xcode 7年XML 9年XSL 9年
- 登録日
- 2016年1月17日
- メッセージ返信率
- ---%
- メッセージ通知
-
お知らせメールの受信